Meditasyon yapmak için 10 neden

Admin

Administrator
Yönetici
Genç yaşımdan itibaren, düşüncenin aptalca ya da değersiz olduğuna inandığıma inanabilirsin, ama yeniden düşün.
Benim bakış açıma göre, yansıma, sağlığımız ve sağlığımız üzerinde önemli bir etkiye sahip olan gerginliği ve özellikle stres ve endişeyi azaltmamızı sağlayan bir yöntemdir.

Başlangıçta yansıma egzersizine duyulan ihtiyaç şudur: Kaygıyı önlemeye yardımcı olur -> Tartışıyorum!

Benim bakış açıma göre, farkındalık yansıması, anksiyete nükslerine karşı antidepresanlar kadar etkili bir seçenektir. Ek olarak, 2007 yılında yayınlanan fibromiyaljili 91 bayan üzerinde yapılan bir araştırma çalışması, 8 seans 2.5 saatlik yansıma seansına katılan müşterilerde depresif belirtilerde önemli bir azalma olduğunu bildirmiştir.

2. Faktör: kişinin "tutmayı" keşfetmesini sağlamasıdır.

Keşfettim ve bir kez daha genç olmamıza rağmen, günümüzde gerçekten tutmak için çaba sarf etmediğimizi, cep telefonumuzu kullanmak, bir koleksiyona göz atmak veya sigara içmek gibi kendimize verdiğimiz zararlar boyunca sürekli bir şeyler yaptığımızı keşfettim. sigaralar bir sigara.

Yansıma, varoluşun kolay gerçeğine aşina olarak sona ererek kendimize ve çevremizdeki dünyaya daha fazla katkıda bulunmamızı sağlar. Farkındalık yansıması yapmak, bir an için istifa etmek ve bugünkü dakikaya geri dönmekle ilgilidir.

3. Faktör: beni doğrudan daha iyi hale getirmesi ve bunu göstermem.

Clinical Records programs dergisinde yayınlanan bir araştırma çalışması, yansımanın, gerçekten olumlu duygular hissetme eğiliminde olan insanlarda daha büyük olan bir zihin alanı olan precuneus'taki gri sayının miktarını arttırdığını gösteriyor. son derece ve hayatlarındaki gerçek imalara bakın. Ve bu inceleme, yetenekli olduğum ve bu tür bir hissi gerçekten hissettiğim sürece beni etkiledi.

4. Faktör: çok daha iyi dinlenmenize yardımcı olmasıdır.

Birçok kişi farkındalık yansıtma yöntemleri ile uyku bozukluklarında azalma olduğunu ortaya koymaktadır. Gevşeme etkisinden dolayı, yansıma, gerginlik, stres ve kaygı ile tetiklendiğinde uyku bozukluklarına etkili bir hizmet olabilir. Yani eğer benim gibiyseniz, bunu avantajlı bir şekilde keşfedeceksiniz!

5. Faktör: her türlü migrenin önlenmesine yardımcı olmasıdır.

Klinik dergide yayınlanan bir araştırma çalışmasına uygun olarak Migren, yansıma migreni hafifletebilir. Bu araştırma çalışması, 19 persistan migren hastasından oluşan bir paneli 8 hafta boyunca MSBR tekniğine (Farkındalığa dayalı gerginlik azaltma) tabi tuttu. Sonuç: farkındalık boş zaman tekniğine uyan müşteriler için migren düzenliliğinde bir azalma.

6. Faktör: duygularımı yönetmem için bana talimat verdi!

1998'den itibaren Kaliforniya Koleji'nde İnsan İletişim Laboratuvarı'na giden psikoloji öğretmeni Paul Ekman, irkilme üzerine bir deneyden oluşan farklı deneyler gerçekleştirdi. Bir birey olumsuz duygulardan ne kadar çok geçerse, o kadar çok irkildiğini buldu.

Araştırma çalışması boyunca Ekman, Budist keşiş Matthieu Ricard'ı algılama üniteleri ve elektrotlarla donattı ve kulağının yanında patlayan büyük bir havai fişekle karşılaştırılabilecek sağır edici bir sese dikkat etmesini sağladı ve irkilme tepkisini azaltmasını istedi. Keşiş durgunlaştı ve sadece küçük bir ses dinlediğini söyledi.

Fantastik sakinlikle sonuçlanan günlük yansıma egzersizi, tüm duygularımızı yönetmemize yardımcı olabilir.

Ve bu teknik bana gerçekten doğrudan yardımcı oluyor, kendimi ağ kurmamda bana çok yardımcı oldu.

7. Faktör: yüksek tansiyondan kaçınmasıdır

Bir kişi yansıma ile belirli bir boş zamana ulaştığında, kılcal damarı genişleterek yüksek tansiyonda bir azalmaya neden olur.

Boston'daki Benson-Henry Psikolojik Sağlık ve zindelik Enstitüsü'nden yapılan bir araştırma çalışmasında, hipertansiyonu olan müşteriler günlük yansımayı bir kardiyolog yardımı ile değerlendirdi. 3 Aylık egzersizden sonra, muayenedeki 60 kişiden 40'ı yüksek tansiyon ilaçlarını düşürdü. Yansıma, vücudun nitrik oksit üretimini arttırır (kılcal damarların genişlemesine yardımcı olan ve çok daha iyi kan akışı sağlayan bir gaz).

8. faktör: stresi önler

Tükenme, doğrudan işyeriyle ilgili sürekli gerginlikten kaynaklanan, kaygıdan kaynaklanan bir hastalıktır.

Amerikalı bilim adamları, gerçekten yorgunluktan etkilenen bir meslek olan hekimler üzerine bir yansıma yöntemini değerlendirdiler. Bu inceleme için 70 hekim 1 yıl boyunca farkındalık yansıma seanslarına uymuştur.

Yansıma seansları, tükenme ile bağlantılı işaretleri azaltma etkisine sahipti. Programın tamamlanmasıyla katılımcıların psikolojik yorgunluğu %25,4 oranında azalmıştır.

Ve son olarak 9. ve onuncu faktör: ÜCRETSİZ!!!!

Yansıma, harcayacağınız kişisel veya takım kursunda açıkça egzersiz yapabilirsiniz, ancak yansıma evinizde tek başına ücretsiz olarak uygulanabilir!
 
Üst