Kilo Verme Platolarından Kurtulmanın Yolları

Admin

Administrator
Yönetici
Kilo verme platosuna mı çarptın? Nedenini ve bununla ilgili neler yapabileceğinizi incelemenin zamanı geldi.

Yağ, vücudunuzu birkaç hafta önce pratik olarak azaltıyordu ve şu anda menzilinizin zarar gördüğüne inanıyorsunuz, çünkü ne yaparsanız yapın, kilonuz hareket etmeyecek.

Ne sağlar?

Her zamanki beklenmedik durumunuz neden çalışmayı bıraktı ve bu ağırlık azaltma platosuyla basmak için ne yapabilirsiniz?
Yağ Kaybına Karşı Kilo Kaybını Anlamak "Kilo verme", yağlardaki, kas kütlesindeki ve serpilmedeki değişiklikler arasında kesinlikle ayrım yapmayacağı için karmaşık bir kötülüktür.

Açıkçası amaç, çok fazla yağ ve minimum kas kütlesi dökmek ve her zaman serpme tutmayı sağlıklı ve dengeli bir seviyede tutmaktır. Menzil üzerinde hareket ettiğinizde ve bir önceki güne veya haftaya kıyasla ekstra bir kilo daha hafif kaydolduğunuzda, büyük olasılıkla ekstra bir kilo yağ döktüğünüz o konuda önemlisiniz; eşdeğer veya ek değerlendirdiğiniz durumda, büyük olasılıkla zayıfladığınızı veya satın aldığınızı varsayarsınız. Ne yazık ki, o kadar kolay değil.

Kesinlikle hiçbir şey, örneğin serpme tutma kadar kolay bir şekilde ağırlığı yukarı veya aşağı sallamaz. Tonlarca tuz ve karbonhidrat tüketirseniz ve biraz serpiştirirseniz, biraz serpiştirmeye devam edersiniz, bu da size kabarık, pürüzsüz bir görünüm sağlar. Bu, günde 3 ila beş kiloyu hızlı bir şekilde içerebilir; bu, bu aralıktaki aralığa çarpmanız durumunda oldukça rahatsız edici olabilir. Ayrıca, biraz tuz ve karbonhidrat tüketirsiniz ve çok fazla serpme tüketirsiniz, vücudunuz serpmeyi temizler, size daha karmaşık, ek olarak tanımlanmış bir görünüm sağlar, bu da kesinlikle potansiyel olarak harika bir kilo kaybı günü olduğuna inanmanıza neden olur.

Serpme tutmanın değişebilirliği, her hafta, eşdeğer günde, sabahın erken saatlerinde çıplak olduğumda kendimi değerlendirmemin bir nedenidir. Kendinizi haftada bir defadan fazla, hatta daha da kötüsü her gün değerlendirmek, özgüveninizi hızla ortadan kaldıracak ve kafanızla karışacaktır. Aynı şekilde, bir koparma kabından oluşmayan bir "değerlendirme günü" seçmenizi öneririm, çünkü bu genellikle ekstra bir pound veya günün tamamlanmasının kullanılmasıyla şişecek serpme içerebilir (benim deneyimim, en az).

Derinliğe girmeden önce, Sağlıklı ve dengeli kilo vermenin egzotik numarasının farkında mısınız? Aksi takdirde, hemen aşağıda inceleyebilirsiniz.

Gerçek bir Kilo Kaybı Platosu Nedir?
Uygun bir kilo verme platosu, yağ dökmediğiniz bir durumdur.

Eğer kilom haftalardır değişmemişse bir platoya çarptığımı düşünüyorum. Her hafta sadece bir kilo gerçek kilo kaybı seçtiğim için, bir haftalık kilo kaybından sonra aralıkta herhangi bir değişiklik gerçekten sürekli bir endişe nedeni değildir - bu ekstra kilo yağdan kurtulabilirdim, ancak biraz serpin ya da belki de dışkılama önceki gün ya da o kadar rutin değildi. Haftalarca süren kilo kaybından sonra hiçbir kilo değişikliği bana kesinlikle sıkışıp kaldığımı bildirmiyor.

Akılda Tutulması Gereken Bazı Yağ Kaybı Gerçekleri Daha önce bu yaylalara zarar vermenin yollarını kapsıyordum, yağ dökmenin birkaç yönünü anlamanızı istiyorum.

1. Kilo Kaybı Platoları Beklenmelidir.
Hemen hemen herkes kilo verme platoları yaşar. Tartıştığım herhangi bir kavramınız yoksa ve toplam rahatlama ile tek haneli vücut yağ kısımlarına ulaşma yeteneğine sahipseniz, kendi başınıza şanslı olun. İnsanların seyahatlerinde bir takım yaylaları% 6'ya vurmaları tipiktir, çünkü vücut yağ dökmekle ilgili olduğunda basitçe küfredilir.

Aşağıda listelenen% 9-10 vücut yağını tek başına diyet planında elde edemeyeceğimi keşfettim (kalorilerinizi çok düşürebilir veya kas tüketmeye başlayabilirsiniz) - Dökülmeyi sürdürmek zorunda kalırsam kardiyoyu dahil etmem gerekiyor. Kitle yaptığımda, genellikle vücut yağının yaklaşık% 14-15'ini bitiririm ve başlangıçta% 5 veya iki diyet planlayabilirim, ancak bundan sonra haftada sadece üç ila dört gün kardiyo uygulayabilen bir platoya çarparım (her seansta 20-25 dakika). Bundan sonra, benim için bir sonraki plato% 8 olur. Azaltmak istersem, kardiyomu her seansta 30-40 dakika boyunca her hafta 4 güne çıkarmam gerekiyor.

Kalifiye olduğum ve ya da yardım ettiğim herkes aynı hissi yaşadı, ancak eşikler farklı. Kardiyo eklemeden% 10'dan daha az diyet planlayabilen birkaç sıra dışı insanı kabul ettim, ancak birçok insan son derece sıkı bir diyet planı ve rutin kardiyo düzenli olmadan çift haneli vücut yağ kısımlarına zarar veremez.

2. Ne Kadar Çok Dökersen, O Kadar Zorlaşır.
Ne kadar yalın olursanız, sağlıklı bir şekilde yağ dökmek o kadar uzun sürer (yağ dökerken mümkün olduğunca çok kas kütlesi ve dayanıklılığı korumak zorunda olduğunuz için o kadar önemlidir). Vücut yağının% 25'indeyseniz, başlangıçta birkaç hafta boyunca her hafta 2-3 kilo yağ dökmek gerçekten mümkün. Vücut yağının% 10'undaysanız ve tek sayılar için bir çalışma yapıyorsanız, yine de, her hafta 2-3 ekstra kilo yağ, tehlikeli ilaçlar olmadan mümkün olmayabilir.

Benim için,% 12 veya ikiden daha azını elde ettiğim kadar çabuk, her hafta sadece bir kilo kilo kaybı görmekten gerçekten memnunum ve buna yardım etmem gerekiyor.

3. Vücudunuzun bir "Rahatlık Alanı" Vardır.
Kulağa biraz bilimsel gelse de, benim ve dünyadaki sayısız sayısız diğer profesyonel sporcunun yetenekli olduğu bir hissi açıklayabileceğim en iyi yöntem. Vücudun çok rahat olduğu bir ağırlığa (ve uygun şekilde bir vücut yağ kısmına) sahip olduğu görülüyor. Tamamen doğal açlığınız bu ağırlığı koruma eğilimindedir ve buna kıyasla çok daha az tükettiğiniz durumda gerçekten açlık hissedersiniz. Bundan daha fazlasını tüketirseniz, gerçekten tamamlanmış hissedersiniz.

Bazıları için, bu "kolaylık alanı" oldukça yağlıdır, diğerleri ise bunun oldukça zayıf olduğu bir ağırlığa karar verir. Benim için, örneğin, vücudumun vücut yağının yaklaşık% 11'i kadar rahat olduğunu keşfediyorum (ki bu kesinlikle şu anda beni yaklaşık 200 pound'a yerleştiriyor). Kalorilerimi de dikkatli bir şekilde görmeme gerek yok ve her hafta birkaç kez koparabilirim ve sadece% 11 civarında kalacağım.

Şu anda, bu kolaylık alanı altında bir kiloyu korumak, kalorileri sınırlamak ve kardiyo yapmak yoluyla sürekli çalışmaya ihtiyaç duyuyor. Buna kıyasla daha fazla yağ elde etmek rutin aşırı yüklenmeye ihtiyaç duyar ve bu da uzun süre devam ederse, kolaylık alanı çok daha iyi ve çok daha iyi sürünür.

5 - Kilo Verme Platolarınıza Zarar Verme Yöntemleri

Tamam, kilo verme yaylaları ile kilo verme yaylaları arasındaki farkı anladığınızdan, aşağıda, yağın her zaman çıkmasını sağlamak için vücudunuzun ısıtma sistemini bir kez daha stoklamak için 3 garantili yöntem bulunmaktadır.

1. Günlük Kalori Hedefinizi Yeniden Hesaplayın

Pexels üzerinde Spencer Rock tarafından resim
Vücudunuz artık daha ince vücudunu korumak için çok fazla güç harcamak istemediğinden, kilo verdikçe metabolik süreciniz azalır.

Kalorilerinizi bunu temsil edecek şekilde değiştirmezseniz, bir platoya çarpabilirsiniz. Bundan her zaman uzak durmanın basit yöntemi, her 15 ekstra kilo kilo kaybından sonra günlük kalori hedefinizi yeniden hesaplamaktır. Göreceğiniz gibi, hedef sürüngenler azalır ve azalır.

Tam olarak neye mal olduğunu belirlemek için birçok çözüm var mı? kilo vermek için tüketmelisiniz, ancak burada Katch mcardle'a dayanan kolay bir tane var:


Teşekkürler, Formda olun ve memnun olun!
 
Üst